دات نت نیوک

فهرست خلاصه سایر پروژه ها

شرح تفضیلی

سامانه حسابداری و خزانه داری

سامانه حسابداری و خزانه داری

تاریخ راه اندازی : خرداد 1395

نرم افزار حسابداری بعنوان هسته اصلی سیستم باید بتواند سرویس دهی دقیق و سریع به سایر سیستمهای همچون فروش ، و توزیع را ، داشته باشد

استفاده از سطوح مختلف کدینگ قابلیت پیا ده سازی انواع کدینگ بازرگانی ، خدماتی ، تولیدی ، پیمانکاری و غیره دارا میباشد

اصولا بزرگی حجم اطلاعات مالی از دقدقه های مهم حسابداران میباشد که در سیستم حسابداری آنو با نگهداری اطلاعات به صورت الکترونیکی توانسته است بخش اعظمی از این مشکلات مرتفع نماید.

فرآیندهای ثبت اسناد حسابداری چه به صورت دستی و چه به صورت اتوماتیک از سایر سیستمها باعث شده است حسابداران همیشه بدنبال راهکارهایی برای شناسائی اختلافات و مغایرت گیری ها باشند که با توجه یکپارچیگی این سیستم ، توانسته است این معضل را به یک امکان تبدیل نماید.

این سیستم در کنار ارائه انواع گزاراشات و صورتهای مالی استاندارد حسابداری مانند ترازنامه ، تراز آزمایشی و ... گزارشهایی مانند مرور حسابها میتواند نیاز های اطلاعاتی و کنترلی مدیران حسابداری و حسابداران را تامین نماید.

پشتیبانی کامل از حسابداری شعب و شعب مستقل و غیر مستقل میتواند ایده ایی خلاقانه برای پیاده سازی یک حسابداری مدرن برای مدیران حسابداری ایجاد نماید.

سیستم حسابداریی که بتواند گزارشات مالیاتی سالیانه و اظهارنامه را در اسزع وقت با دقت بالا تولید نماید ، میتواند بعنوان یک سیستم کارآمد و قوی معرفی گردد که سیستم حسابداری آنو توانسته است این نوع خدمات را ارائه نماید.

در ضمن تولید گزار ارزش افزدوه فصلی جزو مشکلترین گزاراشات حسابداری میباشد که غیر از کمک گیری از یک سیستم هوشمند نمیتوان به راحتی تولید نمود.

کنترل تسهیلات درسافتی و یا سپرده گزاری های بانکی با این سیستم و یکپارچگی با سیستم دریافت و پرداخت ، به راحتی قابل انجام است.



2-زیر سیستم دریافت و پرداخت ، خزانه داری

این سیستم بعنوان یک زیر سیستم مهم برای دو سیستم حسابداری و فروش و پخش  معرفی میگردد .

در تمام فرآیندهای بازرگانی مانند تدارکات ، فروش و توزیع و یا حتی تولیدی مانند تامین کنندگان و پیمانکاران ، این سیستم نقش خود را پر رنگ نشان میدهد زیرا برای مانده گیری مشتریان و وصول مطالبات و گنترل اعتبارات چکی و نقدی مشتریان بسیار حائز اهمیت میباشد.

گزارشات نقدینگی میتواند بعنوان مهمترین گزارش مدیران در لحظه باشد که جز با بروز بودن سیستم دریافت پرداخت این امر صورت نخواهد پذیرفت و در ضمن با توجه به یکپارچگی سیستم دریافت پرداخت آنو با سیستم مالی میتواند این گزارش را با دقت و سرعت زیاد تهیه نماید.

اعتبارات چکی و نقدی جز شاخصهای تصمیم گیری و فرمول گذاری فروش میباشد که با اتکا به این اعداد و ارقام ثبت شده در این سیستم میتواند برای تصمیم گیری مدیران فروش بسیار کمک حال باشد.

با توجه به افزایش حجم معاملات سازمانها ، به تبع استفاده از چک بسیار افزایش پیدا کرده است که کنترل چکها را بسیار مشکل میکند و لی با استفاده از سیستم آنو تمام روند نقد شدن یا عدم وصول یا واگذاری یا .... را به راحتی میتوان با یک گزارش ساده بدست آورد و با توجه به محدوده های مورد نظر کاربر لیستی از اطلاعات چکها در اختیار تصمیم گیرندگان مطالبات قرار داد.

کنترل اسناد انتظامی میتواند بسیار مشکل باشد ولی با امکانات خاص موجود در این سیستم این مشکل به راحتی قابل حل شدن میباشد.

فرایندهای قانونی کردن اسناد وصولی چه نزد بانک و چه نزد صندوق ،غیر قابل وصول ، مغایرت گیری بانکی، ورود و خروج اطلاعات از طریق اکسل و ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری از دیگر قابلیتهای این سیستم میباشد.

Print

تعداد نمایش ها (5372)/نظرات (0)

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
soap2day